Kaos dag

Kom väl iväg hyffsat tidigt. Missade dock både bussen och spårvagnen men en spårvagn kom, som inte ens ska åka förbi mig. Skulle haft matte men vi fick välja film och då valde vi snabbt Mean Girls! Satt där och skrattade i typ en timme och sedan hade vi två timmars håltimma för att puckona missat att skaffa vikarie till oss? Vår lärare lämnade in frånvaron för länge sedan, ganska störande! Men ja, var i vårt uppehållsrum ett tag och sedan slöjd. Min så kallade nyckelskåp blev skit fult och jag blev inte ens klar. Jag kan faktiskt förstå att jag kan få F men det är inte mitt fel att jag knappt haft slöjdlektioner denna termin? Ja, sedan på idrotten stannade jag och två andra tjejer kvar och nördade youtube medan alla andra var typ i stan och kollade på kaoset. Om ni vill veta vad, kolla på aftonbladet eller nyheterna ikväll. Sedan var musiken grymt tråkig, usch!
 
Men nu är jag iallafall hemma. Skulle köpt alla julklapparna idag men eftersom att det var kaos och det var så himla mycket poliser inne i stan fick jag inte. Suck! Får väl göra det imorgon då. Hatar att vara ute i sista stunden. Jag har bara köpt en julklapp också... Men nu ska jag väl antagligen fixa mig lite, ska iväg senare!


Som du ska säga något hjärtat? <3

Svar: <3
Louise Burgos

2012-12-23 // 16:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback