Jag är lycklig!

Har insett att jag mår faktiskt ganska så bra just nu. Betygen är på väg upp och jag ligger inte efter med något? Det har vart en stor del till att jag inte kanske har mått så bra innan. Men jag är glad att den mörka tiden faktiskt kom för två årsedan och inte i år? Jag menar, det kan vara ganska jobbigt att faktiskt behöva stressa ihjäl sig den sista terminen i grundskolan. Nu lämnar jag till och med in saker i för väg och får bra betyg! Det känns ju ganska skönt faktiskt! Om man nu mår dåligt borde man verkligen söka hjälp. Jag gjorde inte det och resultatet blev att jag mådde dåligt i ett år! Du kan säga det till minst en person och lösningen kan komma jättesnabbt! Men jag låtsades som att det inte fanns några fel och det var mer eller mindre när mina betyg kom som jag själv förstod att jag måste få hjälp. Idag mår jag mycket bättre och jag kan njuta mer utav livet!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback