Inte ett skit

Ligger just nu i min säng och kollar på plåtburken. Har inte ens lämnat lägenheten idag för jag har vart så himla trött psykiskt sätt och jag har bara velat ta det lugnt. Innan har jag legat efter med så himla mycket i skolan och nu när jag har kämpat mig själv upp ville jag belöna mig själv lite med att faktiskt inte ha något att göra!
 
Men igår sprack mina sista par jeans. Blir bara ännu mer förbannad då. Så jag tänkte sticka till innerstan och få tag i ett par men jag kände verkligen inte för det idag när jag vakna. Ibland är det ju faktiskt så och man ska göra som man känner för, inte som andra vill. Men ja, får väl gå runt i alla kjolar och klänningar jag har (skämt åsido!) eftersom att de skräpar i garderoben? Ne men, jag tänkte faktiskt försöka att ha lite kläder jag inte har annars. 
 
Nu ska jag väl göra något vettigt, vad vet jag inte. Känner mig fortfarande trött mentalt. Kanske lägger mig och sover eller liknande. Blir nog en ganska så lång dag imorgon! Vi får se. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback