Årsresumé del 1

Januari
Började mitt år med att fokusera helt på skolan. Startade även min första "fanfiction" blogg. Träffade även tvillingarna Jedward och hade en sjukt kul kväll på deras konsert! Mot slutet av den här månaden startade jag även denna blogg, bestämt över att jag skulle klara av att uppdatera den så ofta jag bara kunde!
 
Februari
Fick alltså mina glasögon efter en långväntan. Min huvudvärk försvann snabbt och det mesta blev klart för mig.  Fick även tag i mina One Direction biljetter och storlipade i typ en timma. Sökte även till X Factor men kom tyvärr inte med.
 
Mars
Åkte i väg på läger med kyrkan och hade hur kul som helst! Veckan efter började med prao som faktiskt var på mitt gamla dagis. Fick med mig lite kort och jag hade verkligen kul. Var iväg och kollade X Factor auditions med lite vänner och tog kort med Mattias Andreasson, Marie Serneholt och Ison. Drog även av mig skorna för Youngblood så att de skulle signera mina converse? Såg den första Hunger Games filmen efter att ha lyssnat på ljudskivan i några dagar. 
 
April
Jag och farmor åkte över till London två dagar innan min födelsedag och jag fick se Cher Lloyd för första gången. Firade min födelsedag med en dag på stan, middag på Nandos och vi avslutade med att se The Lion King Musical som var fantastisk! Kom tillbaka hem till verkligheten och fortsatte med skolan och konfirmerade äntligen mig! Gick hur bra som helst förutom det faktum att jag var skitnervös över mitt tal! 
 
Maj
Hände inte så himla mycket. Loreen gick och vann hela Eurovision och jag satt och flippade i soffan. Gick på festivalen som alltid är någon gång i Maj. Såg cotegen och demostrationerna. Dessutom gick jag på releasefesten för One Directions film som inte många fick gå på. En utav de roligaste kvällarna i mitt liv!
 
Juni


Var på en ganska så kort utflykt med båda åttorna. Gick i typ två timmar och sedan fick vi åka hem? Ja, skit samma. Fick mitt efter längtade sommarlov och jag tog mig modet att faktiskt sjunga på skolavslutning, vad jag tänkte med vet jag inte. Var på en mysig återträff tillsammans med kyrkan. Några dagar efter skolavslutning var jag först på tjejkväll och vi sov över på en fritidsgård. Dagen efter drog jag till Liseberg med pappa och farbro och såg Lenny Kravitz som var riktigt grym! Jag och min fina Jacqui "införde" våra bio dater. Var även nästan en hel vecka i farfars hus tillsammans med väldigt trevliga människor. Tog mitt första dopp i havet och det vart svinkallt! Blev även en grym dag/kväll tillsammans med älskade Barro på MTV World Stage där vi såg Tove Styrke, Loreen, B.o.B. och Nelly Furtado!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback