When my world is falling apart

Just nu är jag på väg till Stockholm med min vän Cassie och hennes pappa. Vi kommer bara vara här i en dag men jag vet att det kommer bli grymt! Jag och Cassie ska nämligen på Gaga! Ja, ni hörde rätt. Jag har längtat efter denna dagen sedan 2008. Det är ett bra tag om man säger så. Allt har gått så snabbt. Vi bestämde oss under en tisdag efter att vi vart i kyrkan. BAM sa det så hade vi två biljetter till Gaga. Jag menar, hur grymt är inte det? Jag är så grymt taggad just nu och jag tror inte att jag kommer blogga värst mycket eftersom att jag vill spendera så mycket tid med Cassie som möjligt. 
 
Vi har tänkt att göra en liten videodagbok som jag kommer klippa ihop så fort jag jommer hem. Man får väl hoppas att jag gör ett bra jobb och att även Cassie blir nöjd. Men ni får ha det så bra i Göteborg medan vi kollar på The Princess of Pop! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback