Skola

Gud, jag sitter just nu i skolan och jag är lite smått sur. Det är inte min dag idag, helt enkelt. Även fast att det är min namnsdag mår jag piss utan anledning. Allt blir typ bara fel och fel. Orkar knappt någonting.

Men vi har fått ändrade scheman, nya lärare, jag har bytt grupp (vilket jag inte ville!) och lite små andra saker. Just nu längtar jag bara hem. Men man får göra det bästa av dagen, kanske mysa lite med hunden när man kommer hem? Ja, vi får se. Unnar nog mig själv en kaffe från Espresso House senare.

Ingen ny har kommit heller, men fyra har slutat. Det känns grymt tomt i klass rummet, men tre är faktiskt borta. Nog om det, jag skriver mer när jag är hemma.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback