I wanna let these feelings rise

Just nu lyfter förhoppningsvis mitt plan. Ja, du läste rätt. Igår frågade min mamma mig hipp som happ om vi inte ska åka till England. Senare på kvällen var tre flygbiljetter beställda tur och retur till mormor, mamma och mig själv. Vi kommer att stanna i en vecka och bo hos min mammas moster. Jag hoppas att vi kan ta oss in till London minst en dag, älskar staden! Vi kommer förmodligen också åka över en snabbis till Frankrike, älskar att vara där också!
 
Flygresan går nog bra om jag kommer ihåg att tugga tuggummi. När jag flög till London sist fick jag världens lock för höger örat och det gjorde riktigt ont! Har aldrig haft så ont i örat förut, och jag blev rädd att något hade gått sönder. Som tur var försvann det innan Cher Lloyd konserten. 
 
Men jag hoppas att ni kommer ha det bra i Sverige medan jag förmodligen bråkar med mamma. Nej, nu ska jag inte vara sådan. Jag ska göra mitt allra bästa för att hålla sams med henne, för de andras skull!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback