24 hours a day

Hej och hå!
 
Nu är jag hemma och kan äntligen blogga igen.
Eftersom att jag är minderårig har min mamma satt barnlås på min telefon och det gjorde att jag inte hade tillgång till internet. Allt har gått utmärkt, ingen lock för öronen både på dit resan och på hemresan. Just nu känner jag mig självklart seg, vilket man kan göra efter en resa. En utav katterna ligger här bredvid mig i soffan. Det är nog skönt att både jag och mamma är tillbaka för de.
 
Jag ska försöka skriva vad jag gjort under resan och lägga upp lite bilder. Så ni får hålla utkik efter det! Här kommer en ny tagen bild på mig i min One Direction tröja jag fick dagen innan avresan! 
 
Jag tror mamma har köpt den på cdon.com inte helt säker!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback