We can dance, we can sing, do whatever you think

Tjena morss!
Söndagen spenderade jag med Hannah, Armina, Sofia och några random tjejer som gillar Youngblood.
Först mötte vi upp en av killarna när hans tåg kom, sedan stalka vi dom vid Gothia Towers. Vi hade betalt biljetter till en grej men blev nekade inträde så de andra tjejerna började gråta och då kom killarna och snackade med oss. De sa att de på något sätt skulle fixa in oss och de gjorde de!
Min dag idag har vart bra! Har precis kommit hem, snackat lite med mamma och ja. Ska äta lite, packa, kolla lite outifts, skriva lite, hem till pappa och sedan plugga.
Men, nu när jag öppnade min mail så hade jag fått det här fina meddelandet:
När man tryckte på videon så var det när Justin sjunger Happy Birthday. Tyckte att det var lite gulligt faktiskt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback