Tjena mittbena!

Hejsan! Hur mår ni?

Jag mår iallafall inte direkt bra, har haft feber, yrsel plus att jag kall svettas då och då. Ingen aptit har jag heller haft. Så, min London visit blev lite halvdålig om man säger så.

Jag har märkt att Hannah är otroligt seg på att blogga eftersom att hon inte ens bloggar på sin egna blogg. Men det gör ju inget eftersom att jag har tid att uppdatera nu.

Men jag känner mig iallafall väldigt trött, har knappt ätit något idag, tagit två Alvedon och druckit en massa vatten. I dessa lägena saknar jag verkligen mina föräldrar. Både mamma och pappa är bra på att ta hand om mig, de vet precis hur jag vill ha det. Men farmor gör så gott hon kan vilket är bra.

Jag saknar även min mormor som är i en annan del av England just nu. Om vi hade vetat hade hon åkt hem på samma plan som oss men nu blev det inte så. Buhu, saknar henne som bara den.

Men nog om tråkigheter! Fick skrivit en ny del på min novell vilket var grymt bra av mig! Skrev den i anteckningarna på mobilen så det tog sin lilla tid.

Bara så ni vet så älskar jag verkligen London! Jag kan lätt flytta hit! Men det blir nog längre fram i framtiden. Måste gå ut gymnasiet först och kanske läsa vidare i Sverige, men efter det kanske? Vi får se!

Men nu ska jag nog ringa Hannah, mamma eller pappa.

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback