Tha car

Sitter i bilen på väg hem från faster.
Yes, det blev en överraskningsfest för henne eftersom att hon fyller år idag!

Men vi skulle inte stanna för länge eftersom att vi alla var trötta och behöver fixa lite inför morgondagen.

Måste bara säga det att jag är sjukt taggad inför London med farmor på söndag. Hannah ska förmodligen gästblogga under tiden men även jag ska försöka slänga in ett inlägg då och då. Min pappas kusin har ju säkert internet hemma så det blir väl bra. Hallå? Ska ju se Cher? Kommer vara överlycklig i vilket fall som helst!

Men nu blir jag snart åksjuk om jag inte slutar blogga. Men försöker imon innan kyrkan så får ni ha det så bra så länge.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback