On my way

Sitter på bussen just nu.

Efter skolan skulle jag hem men fick byta massa gånger så det tog extra lång tid. Men tillslut kom jag iallafall hem till mamma, upptäckte att jag var helt själv så jag lyssnade på Cher jättehögt, stackars grannar.

Medan jag lyssnade så packade jag snabbt ihop lite kläder och gick sedan hem till pappa. Fixade lite saker där och åkte sedan till kyrkan. Vi var inte alls många idag men jag, Cassie, Anneli och Joanna har iallafall skrattat gott.

Men nu sitter jag på en tråkig buss som jag ändå snart ska av. Hoppas bara att jag inte slumrar till som jag brukar göra på väg hem. Så enormt pinsamt tycker jag.

Imon ska jag nog hem till mamma snabbt och hämta lite skivor, skräp och min kamera. Känner för att gå ut och ta lite vår bilder innan London får mig på besök. Kommer inte ta med mig mina system kamera dit utan en liten, vanlig istället.

Så var det! Skulle ju berätta för er att underbara Hannah ska gästblogga när jag inte går på Sveriges mark längre. Ska få henne att blogga så mycket som möjligt. Men ja, jag kommer ju springa runt och leta efter 1D eller något.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback