I'm sure you got some things you'd like to change about yourself

Hejsan alla fina!
Har vart hemma ett tag nu och käkat, väldigt långsamt.
Liam från One Direction hade en liten twitcam och jag kände att jag inte orkade kolla. Men när jag väl går in så loggar han ut! Hur deprimerande är inte det?
Men iallafall!
Idag när jag satt på lektion slog en tanke mig. Så fort jag lånat ut mitt sudd till en kille står hans namn på det. Varför skriver killar sitt namn på mitt sudd? I don't get it! Idag skrev typ tre killar sitt namn på mitt förbaskade sudd och jag fattar verkligen inte varför de gör det!
Idag har jag även fått pratat ut lite med min bebo Matilda. Det är skönt att bara får göra det ibland när man mår dåligt. Hon förstår mig och hjälper mig om jag behöver hjälp. Om någon hade sagt att vi skulle vara så här bra vänner för ett årsedan hade jag skrattat högt. Men det är skönt att vi äntligen kommit varandra nära för vi båda finns där förvarandra.
Men nu ska jag skriva på min uppsats och sedan läsa till en SO grej!
Vi höres


Lisa

Hej! allt bra?

bloglovinbyte?

kram

2012-04-18 // 16:50:09

Fin blogg vill du vara med på veckans blogg i min blogg ? HÄR -> http://sweetdreame.blogg.se/2012/april/veckans-blogg.html#comment

2012-04-18 // 17:48:00

hoppas du haft en bra dag! kram

2012-04-18 // 18:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback