I could live without your smile, your eyes, the way you make me feel inside

Min fot tar kol på mig!
Hoppar runt hemma som en galning.
Somnade efter att jag gjort mina läxor vilket var ganska skönt men korkat eftersom att jag inte kommer kunna somna sedan, klant.
Men just nu känner jag att mitt liv är på väg uppåt vilket är en helt underbar känsla. Gymnastik lektion var grym och hela klassen hade nog roligt!
Ska snart äta och skriva lite på min novell som jag och Hannah har lämnat ut till min engelska lärare och min svenska lärare ska få den imorgon. Lite läskigt är det väl men jag vill bara att de ska få se hur mycket jag gillar att skriva och att jag faktiskt tränar upp båda språken på egen hand. Självklart tror killarna i min klass att jag fjäskar för de men så är det absolut inte. Jag vill bara visa vad jag kan som de inte tar upp i skolan. Inget konstigt med det tycker jag?
Men nog om det. Har DU haft en bra dag idag?


hannah

när kommer nästa del ut på novellen ? :)

2012-04-04 // 21:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback