Can't help that I'm in love

Vaknade upp runt tjugo över åtta (alldeles försent). Drack en liten kopp kaffe och skyndade iväg mig till skolan. När första lektion, som bara varar i max en halv timme, var över fick vi reda på att vi inte skulle ha någon syslöjd. Alex, Hannah, Otto och jag drog in till stan, kollade runt lite och åt, eller jag och Hannah åt.
Det blev lite strul så vi blev sena till idrottslektionen. Men det var flera som var borta så det kändes tomt. Plus att vi var i en sal vi normalt inte brukar vara i, men det går knappt en dag som är normal i vår klass.
Jag och Yomna låg kvar på en madrass efter lektion och pratade om lite saker, det var mysigt.

När jag kom hem bestämde jag mig för att fixa mig själv inför imorgon, vilket var otroligt skönt. Nu är mina händer otroligt mjuka och jag njuter riktigt ordentligt. Nu ska jag läsa lite noveller som jag har blivit tipsad om, får se om de är bra eller inte. Efter det ska jag nog skriva på mina egna, ladda ner lite bilder från weheartit.com.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback