90210

Jag vill bara säga det att jag saknar gamla 90210!
Tittade på det ungefär hela sommaren mellan sexan och sjuan. Varför jag gillar det så mycket vet jag inte men har ni chans att se de gamla kolla på det! Rekomenderar det verkligen.
Men nu kollar jag iallafall de senaste men hänger inte riktigt med.
Ska snart läsa det sista på so:n och sedan försöka plugga lite spanska.
Kan även tipsa er musik intresserade om tv-serien Glee där Lea Michele spelar Rachel.
Älskar den serien, har dock inte sett hela säsong två eftersom att jag hoppade in mitt i och min mamma inte köpt den till mig ännu så jag får väl ta och vänta? Men den är jag helt galen i! Är dock lite sur för att de slutar visa avsnitt mitt i säsongen eftersom att de i USA även gjort det.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback